Hög feber :/

ORkade inte skriva någonting igår, mådde skit..

Allt började på morgonen, hade asont i huvve men gick till skolan endå... (för din skull)
ngn gång vid lunch började jag frysa och känna mig svag.
Näst sista lektionen var jag skit yr men envisades med att stanna kvar å sa inget till någon om hur yr jag var.
vi slutade halv 4, drog hem och kollade om jag hade feber, hade typ 38,5 sen så typ senare på kvällen fick jag frossa, skakade, kunde inte andas (kändes som jag hade tegelstenar på bröstet), och kunde inte gå, orkade inte ens smsa...
Då hade febern alltså stigit från 38 grader till 40 på mindre än en halvtimme... tog ganska mkt på krafterna kan jag lova. JAg har inte mått så kasst på grund av feber sen jag var liten.
Jag orkade inte ens stå, skulle gå till köket men bara ramlade ihop;o sen var jag helt borta och bara vimsade om jätte konstiga grejor :S

Aja hellre feber än magsjuka säger jag bara ;o

JAG HAR INTE SVININFLUENSAN!!!! tror jag xD


KOMMENTARER
SaraVolden

dannes skull ^^

2009-10-01 23:14:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback