Äkta vänner

Äkta vänner är nog något som inte finns, ja mena hur många har vart vänner tills man dör? Inte många, vänskapen har alltid ett slut. Äkta vänskap tar aldrig slut. Men alla har skit svårt att skijla på Vänskap och äkta vänskap. Många kallar vänskap för äkta vänskap. Därför blir dom orden så jävla utslitna och tillslut betyder dom ingenting. I äkta vänskap handlar allt om förtroende, älska, förlåta, aldrig lämna varandra. Om någon av dina "äkta vänner" har svikit dig, hatat, inte förlåtit, och lämnat dig, så är det inte en fucking vän! Inse det...  JAg har nog bara en äkta vän. Hon heter Helena Knief vi har hållt ihop sedan vi föddes och jag litar på henne, jag älskar henne, jag ahr alltid förlåtit henne och jag har aldrig och tänker aldrig lämna henne. Hon och jag är starka vi har tagit oss igenom mkt skit tillsammans, Även fast vi bråkat å svikit varandra har vi förlåtit varann och oss själva. Jag älskar dig Helena<3




OCH NI ANDRA SOM SVIKIT ELLER LÄMNAT MIG NI KAN FUCKING DÖ ERA FALSKA JÄVLAR!!!!



KOMMENTARER
Neenaah

Jag kommer alltid finnas för dehjj, jag har aldrig haft en sån vänskap med någon annan som jag har med dehjj. Den vänskap vi har är speciell, den är äkta! Jag älskar dehjj jättemycket och du betyder så himla mycket för mehjj! Vi har gått igenom mycket, och mer ska det bli! Jag klarar mehjj inte utan dejj, du är den ända jag alltid kan vara mehjj själv med, prata med om alla problem och som alltid finns vid min sida. Jag lämnar dehjj aldrig, jag behöver dehjj!



Jjag älskar dehjj!!!!<33333

2009-11-27 20:41:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback