SKOLA :'( :'( bajs (+ test "vem är du i din klass?")

Jahaa back t school. fan vad tråkigt det var kan jag lova alla er!! :D hahh jag då "Fan vad jag ska sköta mig nu och bli pluggis å lyssna å inte bråka bla bla bla" hur blev det med de då? -.- efter bara en kvart i skolan tror jag läraren hade skrikit mitt namn 7 ggr och nej, jag överdriver inte -.- alla bara skrattade med tanke på det jag sagt om hur jag ska sköta mej..:P ajja imon å resten av terminen ska jag sköta mejj jag lovar :D
Var eran skoldag bra? XD



Ett test :S

Vem är du i din klass?



TÖNT

du har glasögon ( )
du har tandställning ( )
du pluggar alltid ordentlingt på lektionerna ( )
du gör dina läxor ( )
du har aldrig skolkat ( )
du har aldrig behövt göra om ett prov  ( )
du känner dig ofta ensam ( )
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen ( )
du har blivit kallad tönt (x)


RESULTAT: 1


FJORTIS

du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag (x)
du tupperar håret och andvänder hårspray varje dag ( )
du röker ( )
du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn (x)
du andvänder ord som puss, älskar dig m.m irl (x)
du håller nästan alltid på med din mobil (x)
du andvänder ungefär 5 liter parfym varje dag ( )
du brukar andvända klackskor ( )
du lyssnar mest på r'n'b ( )
du har blivit kallad fjortis (x)

RESULTAT:


EMO

du bryr dig inte speciellt mycket om skolan (x) ofta man e emo för de ;o
du har nästan alltid svarta, röda kläder ( )
sminkar dig med kajal/eyeliner ( )
du har svart hår och snedlugg ( )
du har vans eller converse ( )
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna ( ) 
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f ( )
du skär dig ( )
du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik ( )
du har blivit kallad emo (x)

RESULTAT: 2


BITCH

du skriker på folk du inte känner (x)
du ger ofta folk "bitchblickar" (x)
du har någon gång hotat någon (x)
du har någon gång slagit ner någon (x)
du bråkar ofta med folk (x)
du är lättirriterad (x)
du är väldigt envis (x)
du är alltid den som "vinner" i bråk (x)
du är ofta i slagsmål ( )

RESULTAT: 8


BIMBO

du har hånglat med över 15 killar på en kväll ( )
du har stora bröst och blont hår (/) blont hår iallafall XD
du har linda rosing, pamela anderson, viktoria silvstedt eller någon liknande som förebild ( )
du skulle vilja vara med i slitz eller playboy någon gång ( )
du festar och blir full nästan varje helg ( )
du har haft ett "one night stand" ( )
du byter kille ungefär 1 gång i månaden ( )
du går runt med kortkort även på vintern ( )
du har blivit kallad bimbo/hora/slampa (xx)  

RESULTAT: 1½


RIKEMANSBARN

du shoppar varje dag ()
du äger saker från d&g, gucci eller dior ()
du andvänder aldrig samma kläder 2 gånger samma vecka (/)
din garderob är alltid proppfull (x)
du har mer är 5 par skor (x) men andväder typ ba 3 av dom XD
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan andledning ()
du får ditt studiebidrag ( )
du har eget bankomatkort (x)
i ditt rum finns både dator och tv (x)
du tackar inte ens när du får pengar längre ()
du har blivet kallad rikemansbarn (x)

RESULTAT:



Resultat:  KLASSENS Bitch, lol ? (:


KOMMENTARER
Anonym

jag har rensat min gaderob och säljer kläder, skor och väskor för mindre än 100-lappen på min blogg!

TITTA IN I MIN BLOGG OCH SLÅ VANTARNA PÅ DIN FAVORIT INNAN NÅGON ANNAN GÖR DET!!!

http://nannandersson.devote.se

2009-08-20 18:44:18
URL: http://nannandersson.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback