SKITGREJER

Vad besviken man kan bli. Jag åker sällan på nöjen nu för tiden. För några veckor sedan hittade jag en annons om Underbara barnmässan i Sthlm som jag JÄTTEGÄRNA ville gå på, pratade lite med en som eventuellt kunde åka med och skjutsa. Hon sa att hon skulle kolla upp det om hon kunde. Så bokar hon in nåt annat istället. Blir så ledsen! Det värsta av allt är att hon sitter och flinar samtidigt som hon säger det.
Jävla mammahormoner....
Skulle kunna gråta nu just för att jag i princip ALDRIG kommer ut nuförtin och tänkte att detta kunde vara en superrolig grej att göra efter allt skitjobbigt som har hänt på senaste tiden.
Nä nu lessnade jag på allt.
Som sagt jävla mammahormoner, längtar till dessa försvinner så kanske man slipper böla bara för man aldrig får göra något....
 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

tråkigt, men kan du inte ta buss eller tåg? :) Det är säkert nån annan häromkring som ska åka? :)

Svar: Har inge lust att ta buss el tåg, då måste jag åka t-bana eller liknande sen och det har jag inga bra erfarenheter av :(LIVRÄDD!
Aggeh

2012-09-29 07:50:52
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback