Dopet

Ja, jag ska berätta lite om dopet!
Det blev mycket, mycket lyckat! Elvin sa inte ett ljud i kyrkan trots att han har supertrött, jag var så stolt över honom!
Jag fick läsa en kort text, mamma läste en text och Daniels mamma läste en liten text. Daniels bror fick hälla upp dopvattnet och min syster fick tända dopljuset. Hela dopet blev mycket mysigt och kändes personligt.
Efteråt träffades vi på Birgittagården som ligger precis brevid kyrkan och fikade. Först bjöd vi på matpaj buffé som en liten lunch, det avr mycket uppskattat! Därefter blev det fikabröd och tårta!
Vi fick jättemycket härliga presenter också! Jag ska visa dem lite vart eftersom här i bloggen! Mycket nöjd emd allt iallafall, vi fick inte en enda dublett av någonting!  Inte en enda skitsak, bara bra saker :)
Det var många som hjälpte till att få iordning allt och jag har absolut inget att klaga på, allt flöt på alldeles underbart och jag är så tacksam för alla som var med den dagen!

Bjuder på några få bilder, ska få flera sen av syster och låtsassyster :)




KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

härligt att det blev en lyckad dag :)

2012-09-04 11:10:55
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
The Life Of Yarp

vad fint =)

2012-09-04 19:49:00
URL: http://yarp.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback