Home sweet home

Är hemma nu. Eller det har jag varit ett tag. Mina fötter är numera avlidna känns det som. Men det borde jag väl överleva endå! Stockholm är ingen gravidvänlig stad iallafall... Toaletter är det ont om och om det finns är dom dö äckliga, man går mycket och jag har mycket extravikt att bära på = döda fötter. Men idag fick jag lite mer shoppat iallafall :)
Titta vad stor mage (och rumpa, och tuttar) jag fått! Tung att bära men det är det värt! Tyngre blir det! Tröjan är ny iallafall! Sen vårat stökiga kök kan man ju ignorera!
Tre bralls åt Ärtan! :)
Tre strumps åt ärtan!
JA magen får plats i den ;D


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie ♥

men va fin du är :)

2012-03-11 23:51:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback