Du är inte välkommen sommaren!

Igår var det very very hot ute måste jag säga, välkommen sommaren säger många. Men inte jag. Det är så jobbigt när Elvin blir varm och svettig, man klär av honom men han toksvettas fortfarande, tycker så synd om honom då. När det är kallt kan man iallafall klä på honom mer, men när det är varmt då? Vi åkte en sväng med bilen iallafall, så lite svalare var det där inne, men man vill ju inte vrida ac:n på högsta blås heller, då blir väl Elvin förkyld istället. ÅÅÅÅH!
Iallafall idag gör jag något jag inte gör annars - visar en bild på min älskade son Elvin :)
 


KOMMENTARER
Ellen

Han är jätte söt! :)
På din header står det "resa" två ggr om du inte har sett det eller är det meningen? :p

2012-07-29 12:22:41
URL: http://fotoprojekt.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback